NIJE SAMO PRAVILNA ISHRANA PUT KOJIM DOLAZIMO DO ZDRAVOG ZIVOTA

Svi znamo da fizička aktivnost povoljno utiče na zdravlje, ali ponekad je teško da sport uvedemo u naš svakodnevni život. Ovaj članak Vam pruže razloge zašto se treba baviti sportom.

Možda ste čuli od nekog prijatelja kako divno započinje dan vežbanjem ili kako dopunjuje dnevni ritam večernjim treningom. Da li Vam trening zvuči kao nešto što je teško izvodljivo? Niste sami. Pročitajte naše preporuke i pronađite motivaciju za unapređenje svog života.

1. Sport poboljšava zdravstveno stanje

Fizička aktivnost povoljno utiče na rad kardiovaskularnog kao i disajnih sistema, odstranjuje toksine iz tela, jača imuni sistem i produžava životni vek za sedam godina. Redovno vežbanje jača kosti, a u slučaju preloma, oporavak je brži. Posle sporta i varenje je brže. Ako želite zdrav i dugačak život, sport je vaš izbor!

2. Možete očekivati i to da ćete bolje spavati

Vežbanje nas oslobađa od stresa. Vodite računa da od završetka treninga do termina za spavanje prođe minimum dva sata kako bi se organizam vratio u normalno energetsko stanje i kako biste mogli lakše zaspati.

3. Efikasnija kontrola telesne težine

Sam sport ne garantuje gubitak telesne težine, ali zato vežbanjem sagorevate kalorije i oblikujete telo. Posle treninga osetićete da je i vaš apetit drugačiji, više ćete želiti zdravu hranu.

4. Vežba doprinosi boljoj koncentraciji i mentalnom zdravlju

Ljudi koji su fizički aktivni ređe pate od depresije i drugih srodnih psihičkih poremećaja.

5. Vežbanje poboljšava raspoloženje

Dokazano je i to da telo pamti blagodeti redovnog vežbanja i da ćete se nakon izvesnog vremena bolje osećati u sopstvenoj koži. Fizička aktivnost podstiče različite moždane hemikalije koje mogu da utiču na to da se osećate srećnije i opuštenije. Takođe, možete se osećati bolje u pogledu svog izgleda i mišljenja o sebi, što pozitivno utiče i na vaše samopouzdanje.

6. Imaćete više energije

Brzo se umarate? Redovna fizička aktivnost poboljšava snagu vaših mišića i povećava izdržljivost. Pored toga, vežbanje i fizička aktivnost dovode kiseonik i hranljive materije do tkiva i pomažu da vaš kardiovaskularni sistem radi efikasnije.

7. Vežbanje je zabavno

Sa fizičkom aktivnošću imate mogućnost da provedete vreme sa svojim dragim osobama u veseloj atmosferi. Isprobajte više tipova sporta da biste našli koji vid fizičke aktivnosti Vam najviše odgovora. Posetite kurs plesa ili se pridružite nekom sportskom timu.

Važno je da imate realan i pozitivan stav prema svom telu i vežbanju. Budite spremni da promenite ishranu radi svog zdravlja, da pre početka bavljenja bilo kojim sportom posetite svog izabranog lekara ili da zatražite pomoć svog ličnog trenera.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s